Wat bieden wij

Highland Hotel Group BV – horecamanagement organisatie – heeft haar activiteiten medio 2003 uitgebreid met een onafhankelijke inkooporganisatie die haar dienstverlening richt op zelfstandige niet concerngebonden hotels(3*, 4*, 5*), conferentiecentra, restaurants, bungalowparken en golfclub.
 
Ons doel is door collectieve inkoopactiviteiten een volumepakket te creëren, wat resulteert in aantrekkelijke voordelen voor onze deelnemers op het gebied van zowel kwaliteit, service als prijs.
 
De dienstverlening van Highland Purchasing biedt u het volgende:
Mantelovereenkomsten met leveranciers:
Highland Purchasing heeft ruim 100 mantelovereenkomsten afgesloten met leveranciers die een landelijke dekking kunnen garanderen en uitstekende producten en diensten aan u kunnen leveren die optimaal aansluiten bij uw behoeftes.
 
Highland Purchasing inkoopportal:
De inkoopportal van Highland Purchasing vormt een essentieel onderdeel van de inkooporganisatie, deze niet publiek toegankelijke website voorziet de deelnemer van Highland Purchasing van een optimaal communicatiesysteem met de leveranciers en Highland Purchasing.
Met het invoeren van een persoonlijke login met wachtwoord kan de deelnemer alle informatie terug vinden,  deze inkoopportal biedt u de volgende services en informatie:
  

  • Professioneel communicatiesysteem tussen deelnemers, leveranciers en Highland Purchasing.
  • Informatiebron voor de deelnemers over de mantelovereenkomsten met de leveranciers met prijzen, condities, leveringsvoorwaarden etc.
  • Prima communicatiemiddel om met uw collega’s te communiceren over trends, vacatures en het onderdeel te koop aangeboden.
  • Leveranciers kunnen met de deelnemers direct communiceren over actuele prijzen, nieuwsberichten, acties en online bestelmogelijkheden.

 

 


Lattiz