Laatste nieuws

Advertentie

Over ons

Highland Purchasing is sinds 2003 actief als onafhankelijke inkooporganisatie die haar dienstverlening met name richt op de zelfstandige, niet concern gebonden hotels, conferentiecentra, restaurants, bungalowparken en golfclubs.

Door onze collectieve inkoopactiviteiten creëren wij een volumepakket, wat heeft geresulteerd in aantrekkelijke voordelen voor onze deelnemers op het gebied van zowel kwaliteit, service als prijs.

De dienstverlening van Highland Purchasing biedt u het volgende:
Mantelovereenkomsten met leveranciers:
Highland Purchasing heeft ongeveer  100 mantelovereenkomsten afgesloten met leveranciers. Zo hebben wij  een landelijke dekking en kunnen er   uitstekende producten en diensten aan u worden geleverd die optimaal aansluiten bij uw behoeftes.

Advies en ontzorging:
Wij nemen u graag werk uit handen door u te  adviseren en begeleiden bij uw inkoop. Dit resulteert  in tal van kostenbesparingen voor uw bedrijf. Ook uw administratie kan (deels of volledig) worden overgenomen door Highland Purchasing.

Highland Purchasing inkoopportal:
De inkoopportal van Highland Purchasing vormt een essentieel onderdeel van de inkooporganisatie. Deze niet publiek toegankelijke website voorziet de deelnemer van Highland Purchasing van een optimaal communicatiesysteem met de leveranciers en Highland Purchasing.
Door het invoeren van een persoonlijke login met wachtwoord kan de deelnemer alle informatie terug vinden,  deze inkoopportal biedt u de volgende services en informatie:

  • Professioneel communicatiesysteem tussen deelnemers, leveranciers en Highland Purchasing: rechtstreeks contact met de juiste personen.
  • Informatiebron voor de deelnemers over de mantelovereenkomsten met de leveranciers met prijzen, condities, leveringsvoorwaarden etc.